اتاق های خوب زندگی مشترک دارند. آنها هماهنگ ، ظریف و متناسب با سلیقه و شخصیت افرادی هستند که از آنها استفاده می کنند. شما می توانید امکانات و ایده های بی پایان برای تزئین اتاق نشیمن خود داشته باشید. اما شما باید از سؤال اساسی شروع کنید: برای چه چیزی می خواهید از آن استفاده کنید؟

دکوراسیون پذیرایی ایرانی می تواند مکانی برای اجتماعات اجتماعی یا مکانی برای تماشای تلویزیون در شب یا به عنوان یک محل غذاخوری هنگام انجام یک تقسیم کننده اتاق باشد. بنابراین ، قبل از خرید مبلمان برای اتاق نشیمن ، مراقبت از شرایط عملکردی مهم است.

از کجا می توانم ایده هایی برای طراحی اتاق نشیمن خود پیدا کنم؟
اگر برای طراحی اتاق نشیمن خود به الهام نیاز دارید ، متخصصان Homify می توانند به شما کمک کنند. وب سایت ما تصاویر و ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در طراحی یا نوسازی اتاق نشیمن و سبک داخلی شما به سبک مدرن یا مینیمالیستی کمک می کند. همچنین به شما در انتخاب رنگ ها ، مواد و مبلمان مناسب برای اتاق نشیمن بهتر کمک می کند.

چگونه اتاق نشیمن خود را طراحی کنم؟
در هنگام طراحی اتاق نشیمن ، ایده خوبی است که در مورد برخی از جنبه های کلیدی مانند فضای موجود ، رنگ های مورد استفاده ، نوع مبلمان و لوازم جانبی مورد علاقه خود فکر کنید. هنگام طراحی یک اتاق بزرگتر ، استفاده از فضا بسیار مهم است. استفاده استراتژیک از فرش ، مبلمان می تواند به یک فضای متعادل کمک کند ، یعنی لذت بردن از وقت گذرانی. طرح های رنگی هوشمندانه را برای دیوارها انتخاب کنید ، بافت هایی با آجر یا کاشی اضافه کنید و تعادل مناسب مبلمان را برای ایجاد فضایی آرامش بخش پیدا کنید. همچنین می توانید اتاق را با استفاده از رنگهای روشن یا رنگهای خنک و پاستیل مطابق میل خود سبک کنید.

از چه رنگ دیواری باید در اتاق نشیمن استفاده کنم؟
اتاق نشیمن فضایی است که افراد وقت زیادی را در آن می گذرانند ، بنابراین ایجاد یک فضای متعادل مهم است. معمولاً برای اتاقهای کوچکتر ، دیوارهای سفید یا رنگهای پاستلی مناسب هستند. رنگ های جسورانه می توانند باعث کاهش چشم انداز فضای شوند. با این وجود ، دکوراسیون پذیرایی در اتاقهای نشیمن بزرگتر ، بسته به سبکی که اجرا می شود می توانید از رنگها و الگوهای زنده استفاده کنید.

از چه نوع کفپوشهایی باید در اتاق نشیمن استفاده کنم؟
گزینه های زیادی برای استفاده برای کف اتاق های نشیمن وجود دارد و می توانید از سنگ ، چوب و کاشی استفاده کنید و یا حتی کف آن را بطور کامل یا جزئی با یک فرش بپوشانید. فرش یا فرش برای ماه های سردتر یک سطح نرم و راحت ایجاد می کند. در آب و هوای خنک تر ، ایده آل است که مبلمان راحتی برای اضافه کردن راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین مبلمان چوبی می تواند به موقع مورد استفاده قرار بگیرد و جلوه ای زیبا و درجه یک به شما بخشد. کف چوبی با کیفیت بالا می تواند برای اتاق نشیمن شما مناسب باشد اما به تعمیر و نگهداری بالایی احتیاج دارد.

https://vinachoob.com/living-room-decoration/iranian-living-room-decoration/

چگونه می توانم طراحی اتاق نشیمن را انتخاب کنم؟
این کاملاً به مردم بستگی دارد که چه احساسی را می خواهند در اتاق نشیمن ایجاد کنند. افرادی که اغلب خانه ها را جابجا می کنند یا برای آزمایش طراحی داخلی آماده نیستند ، یک اتاق نشیمن به سبک مینیمالیستی ممکن است ایده آل باشد زیرا تنظیم مجدد مبلمان و لوازم جانبی پس از جابجایی ساده تر است. خانواده های بزرگتر ممکن است یک اتاق نشیمن مجهز و جادار را ترجیح دهند ، در حالی که ممکن است زوج ها و جوانان به دنبال طرح های مدرن اتاق نشیمن بروند.

آیا نکات خاصی برای تزئین اتاق نشیمن وجود دارد؟
بهترین توصیه در هنگام تزئین اتاق نشیمن ، تعادل بین مبلمان مدرن و انعطاف پذیر است. در اتاقهای نشیمن کوچکتر ، با نصب تلویزیون در کابینت دیواری ، از فضای حداکثر استفاده کنید. از دکوراسیون استفاده نکنید و سعی کنید میزان فضای صندلی را مدیریت کنید تا افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین بسیاری از افراد دوست دارند یک کانون تزئینی مانند آینه یا نقاشی را به اتاق اختصاص دهند. گلهایی که در اطراف اتاق قرار گرفته اند ، به یک اثر ارگانیک کم نور می افزایند. تعادل و هماهنگی در هنگام طراحی اتاق نشیمن در همه زمان ها مهم و کلیدی است.

اگر من یک اتاق نشیمن کوچک داشته باشم چه اتفاقی می افتد؟
دکوراسیون پذیرایی ایرانی می تواند چند چالش در طراحی ایجاد کند ، اما با ایده های مناسب طراحی ، می توان فضاهای کوچک را برای ایجاد اتاقهای باشکوه و باشکوه تبدیل کرد. ایده های اتاق نشیمن کوچک شامل استفاده از رنگ های سبک تر برای ایجاد فضای مناسب و جلوگیری از تن های روشن است. سعی کنید اتاق را از وسایل جانبی و وسایل تزئینی پر نکنید ، اگرچه چند نقاشی یا گل از آن استقبال می شود. استفاده از مبلمان هوشمندانه در اتاق نشیمن و توجه به نور باعث ایجاد فضای دنج و استقبال از آن می شود.

برخی از محبوب ترین ایده های تزئین اتاق نشیمن چیست؟
اتاقهای نشیمن به سبک کشور: برای دکوراسیون منزل ایرانی شیک طراحی اتاق نشیمن به سبک کشور معمولاً شامل ویژگی های سنتی مانند آویزهای بزرگ آجری ، تیرهای چوبی گسترده و فرشها می شود ، اگرچه طبقات چوبی بدون پوشش در اتاق نشیمن یک کشور واقعاً خوب عمل می کنند. میزهای ناهار خوری بزرگ و لوازم جانبی مانند شمع نیز می توانند لوازم اضافی خوبی باشند.

اتاق های نشیمن مینیمالیستی: با ترسیم تکنیک های معماری مدرنیستی ، مینیمالیسم به معنای به دست آوردن هرچه بیشتر استفاده از کمترین حد ممکن است. خطوط واضح و براق کاملاً با فضای آزاد ، فرشهای دارای موقعیت استراتژیک و صندلی ها ترکیب می شود تا فضای اتاق نشیمن را تا حد ممکن ساده کنید. چالش ایجاد یک اتاق نشیمن مینیمالیستی هماهنگ است بدون اینکه سرد به نظر برسد.

اتاقهای نشیمن کلاسیک: اتاق نشیمن کلاسیک جادار است و نور فراوانی دارد. به طور کلی ، طرح های کلاسیک دارای صندلی های سخاوتمندانه ، رنگ های روشن و دکوراسیون هستند ، اما از از دست دادن تعادل یا ایجاد شعاع در تنظیم جلوگیری می کنند. گلها یک اتاق خوب برای هر اتاق نشیمن کلاسیک هستند ، و گرمی و سبکی به آرایش اضافه می کنند. ویناچوب را بخوانید.

اتاقهای نشیمن به سبک روستایی: اتاقهای نشیمن به سبک روستایی معمولاً بزرگ ، جادار و پذیرایی هستند. پنجره های بزرگ و پرده های تزئینی همراه با شومینه های آجری ، تخته های جانبی و کف چوبی به همراه پرتوهای چوب برجسته و چشمگیر برای ایجاد فضاهایی برای زندگی که در آن کل خانواده بتوانند زمان با کیفیتی را در کنار هم بگذرانند.

اتاقهای زندگی مدرن: اتاقهای زندگی مدرن بین طرحهای مینیمالیستی شیک و انرژی طرحهای کلاسیک قرار گرفته اند. آنها هیچ وقت به هم ریخته و آشفتگی نیستند ، با دکوراسیون و لوازم جانبی ماهرانه ای مانند صندلی طراح و نورپردازی انتخاب شده. یک طراحی اتاق نشیمن کلاسیک مدرن عموماً از رنگ های روشن پرهیز می کند ، ترجیح می دهد دیوارهای خالص سفید و صدای خاموش.